Home » Binnenkort: jaarverslag 2013 Het Groene Woud

Binnenkort: jaarverslag 2013 Het Groene Woud

Het duurt nog maar enkele dagen, dan verschijnt het  jaarverslag 2013 van Het Groene Woud. Deze inmiddels 15 jaar actieve organisatie in het gebied tussen de drie grote Brabantse steden verbindt groen en economie. En wel op een dusdanig bijzondere wijze, dat in Brussel dit gebied als voorbeeld wordt gezien voor andere regio’s. Dat is een mooie opsteker. Maar in ons eigen gebied, de binnentuin van Tilburg, Den Bosch en Eindhoven, moet Het Groene Woud nog echt wel steviger aan de weg timmeren. Dat gaan we ook doen. Dat zal blijken. Het jubileumjaar (15 jaar) gaat op ene bijzonder opvallende wijze vorm en inhoud krijgen. Dit gebeurt door ons communicatieteam, aangestuurd door bestuurders van de Streekraad (Jeroen Naaijkens), de coöperatie (Erik Jonkers) en  het Streekfonds (Theodoor van Leeuwen). We hebben nu een jaar proefgedraaid en zaken worden voortvarend opgepakt.

Aanrader

Voor wie meer wil weten over de doelen en werkwijzen, over de vele interessante projecten van Het Groene Woud: lees ons nieuwe jaarverslag, een aanrader. U kunt het jaarverslag ook zelf bestellen bij het Streekhuis in Liempde: streekhuis@hetgroenewoud.com

Stichting Streekhuis Het Groene Woud, Keefheuvel 1a, 5298 AH Liempde (0411) 63 10 31).

IMG_4272

Het Groene Woud beschikt over een eigen informatiewagen. Daar kunt u ook gebruik van maken.